.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی : آینده ای روشن ، پیش روی شهرستان گلوگاه


فرماندار گلوگاه گفت: احداث پالايشگاه بنزين در گلوگاه به زودي عملياتي مي شود.

به گزارش ایلنا - سميع الله مظفري، در جلسه شراي اداري گلوگاه از عملياتي شدن ساخت پالايشگاه بنزين در گلوگاه خبر داد.

وي افزود: احداث اين كارخانه در منطقه تاثير بسزايي د اشتغال زايي و شكوفايي منطقه دارد.

فرماندار گلوگاه بيان داشت: خوشبختانه مجري اين طرح برنامه ريزيهاي مختلف اين طرح را انجام داده و با مطالعه و بررسي ، بزودي عمليات ساخت اين پالايشگاه در گلوگاه آغاز مي شود و آينده روشني در انتظار گلوگاه خواهد بود.

نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري نيز در سخناني با دعوت از مديران به انجام امور خير در جامعه گفت: مديران بايد امانت داران خوبي براي مردم و جامعه باشند و نبايد در حاشيه قرار گيرند.

آيت الله سيد صابر جباري ادامه داد: توليد علم و فن آوريهاي مختلف بايد در راس برنامه هاي ما براي پيشرفت كشور باشد و بايد در اين راستا، با تمام توان و نيرو وارد شويم.

وي افزود: ما بايد در مسائل علمي ، قابليت برابري با كشورهاي مختلف را داشته باشيم و بايد از توان و نيروي جوان و خبره در امور بهره برداري درست انجام دهيم.

نماينده مردم گلوگاه، بهشهر و نكا در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه اشتغال زايي در شهرستان گلوگاه با فعال شدن كارخانجات و صنايع مختلف رو به رشد و تعالي است و آينده ي روشني پيشروي گلوگاه است.

احمد علي مقيمي، وفاق و همدلي را از جمله مولفه هاي مهم در رشد و تعالي عنوان كرد كه بايد همه جانبه انجام شود.

وي ادامه داد: نيروي انساني از جمله موارد مهم در اشتغال زايي است كه بايد با توليد نيروي انساني ماهر در رشد و تعالي گام برداريم.

مجيد انواري مدير فني طرح پالايشگاه بنزين در گلوگاه نيز گفت: اين طرح در ۵۰ هكتار زمين با اعتباري بالغ بر ۱۰۰ ميليارد تومان عملياتي مي شود كه طي اتمام آن براي ۲ هزار نفر اشتغال ايجاد مي شود.

وي ادامه داد: اين طرح، طرح سوخت زيستي است كه بوسيله آن سوخت توليد شده ازگياهان زراعي، زباله هاي شهري، گياهان روغني و... بصورت خالص و مخلوط با بنزين براي سوخت هواپيما، ماشين و جت و... كاربرد دارد.

انواري گفت: اين نوع سوخت با كمترين تخريب زيستي و آلودگي محيطزيست روبروست و تاثير فراواني در كاهش آلودگي زيست محيطي دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1390
واقعا از تلاشهای بی شائبه دکتر مقیمی کمال تشکر و امتنان را داریم که واقعا بر خلاف تمام حرفهایی که زده می شود ایشان تمام وقت خود را صرف رسیدگی به امور حوزه انتخابیه و مردم می کند
انشا الله مردم این منطقه بار دیگر به این نماینده محبوب اطمینان کرده و از به روی کار آمدن دوستانی که وابسته به جریان انحرافی مشایی (شاعری) جلوگیری کنند. عسگری-گلوگاه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.